2017. december 23.

Év végi hajrá Book Tag

Sziasztok!

Már nagyon a végén vagyunk ennek az évnek, ezért is aktuális most ez a Book Tag, köszönöm Tinának, hogy kihívott rá, az ő válaszait ezen a linken tudjátok elolvasni. 


1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned idén?

Molyon csinálom FairyDust kihívását, a Választok a várólistádról idei kiadását, ahhoz kell még Böszörményi Gyula - Leányrablás Budapesten c. művének a végére érnem. És ugyanebből a célból még Szurovecz Kitti egyik régebbi művét, a Fény hagyatékát terveztem még befejezni.  Böszörményitől ez az első könyvem, egyelőre tetszik, különleges stílusa van, nem értem, miért halogattam eddig, Kitti könyve pedig kapcsolódik egy másikhoz, amit nagyon szeretek, remélem, ebben sem fogok csalódni.

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Öhm... Nem igazán tudok róla, hogy lenne, szeretek mindig újabbakat olvasni. Úgy vagyok vele, hogy túl kevéske az élet, és túl sok zseniális könyv van a világon. 
Az olvasmányaimat nem nagyon szoktam időszakokhoz kötni. Úgy ahogy jön, olvasom is. :)

3. Milyen új megjelenéseket vársz?

Először is rögtön az év első hónapjában jön egyik kedvenc magyar szerzőm, Anne L. Green bővített kiadása A sötétség fogságábanból, azt nagyon várom, és persze az írónő többi regényét is, főleg a tavaszit, az Ördögi kísértést. R. Kelényi Angelika Az ártatlan trilógia befejezőkötete is jövő tavasszal jelenik meg A francia nő címmel. Azt is rettentően várom már. Továbbá csiripelték a madarak, hogy nemsokára érkezik a Libri kiadónál az Az vagy nekem sorozat 4. része, az eddigiekben nem csalódtam, szerintem abban sem fogok. A Könyvmolyképző kiadónál pedig nemrég kezdték megjelentetni Erin Watt Papír hercegnő sorozatát, már nagyon kíváncsi vagyok, mit rejt a 3. része, ahogy Elle Kennedy sikeres Off-Campus sorozatának 4. kötetére is. Úgy hiszem, csupa-csupa jó dolgot hoz majd a 2018-as év. 

4. Mi az a három könyv, amit mindenképp el szeretnél még olvasni idén?

A fentebb említett kettőt és még Gombos Tünde új könyvét, a Pataki Emma naplóját. Biztos vagyok benne, hogy az írónő megint egy szívhez szóló csodát alkotott nekünk. 

5. Van olyan könyv, ami esélyes az év könyve címre?

Több is, azt hiszem. Még nagyon az év elején olvastam, februárban Tabitha Suzuma könyvét, a Kimondhatatlant, aminek úgy gondolom, örök helye lesz a szívemben. Továbbá idén kezdtem Anne L. Green könyveket olvasni, az egyik legjobb döntés volt a könyvmolylétemben. Hatalmas kedvencem lett idén Colleen Hoover Egy nap talánja, aminek szintén kirendelt helye van a szívemben, annyira csodálatos volt. Megismerkedtem Carrie Cooper romantikus krimijeivel, ami egy másik legjobb lépés volt idén. Végül pedig egészen az év végén, nemrég olvastam egy másik Colleen Hoover könyvet, mégpedig a Confess - Vallomást, ami egyszerűen örökre a szívembe íródott. Csodálatos volt, ahogy ezt az írónőtől már megszokhattuk. Utolsóként pedig Elle Kennedy - A pontját említeném, ami elvarázsolt és egy fergeteges délutánt adott nekem. Kicsit sok, de hát ilyen termékeny volt ez az év. 

6. Elkezdted már tervezgetni a jövő évedet?

Én még nem, a könyvespolcom viszont már annál inkább. Ott állnak sorban a jobbnál-jobb könyvek, és alig várom már, hogy olvashassam őket. 

Végül, de nem utolsó sorban kihívnám könyvmoly nővérkémet és barátnőmet, Bree-t, hogy töltse ki ezt a kis taget.

Ennyi lett volna mára. Nektek vannak még olyan könyvek, amiket mindenképp még idén ki szeretnétek olvasni? Mik a terveitek jövőre, vannak már?

Boldog és könyvekben gazdag karácsonyt kívánok mindenkinek!

Millió puszi:
Barby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése